ING Bank Śląski, kontynuuje kampanię reklamową konta oszczędnościowego. W szesnastu miastach Polski pojawiło się 520 citylightów zachęcających do oszczędzania. Zamiast tradycyjnego plakatu na nośnikach zostały zamieszczone prawdziwe koszulki. Kampanii towarzyszy konkurs na Facebooku.
Kreacje wykorzystane w kampanii nawiązują do mody na noszenie na t-shirtach haseł i idei, z którymi chcielibyśmy się identyfikować. Dlatego na koszulkach zamieszczone zostały hasła zachęcające do oszczędzania:
- „I ♥ oszczÄ™dzanie.”
- „MyÅ›lÄ™, wiÄ™c oszczÄ™dzam.”
- „OszczÄ™dzam. I nawet siÄ™ z tym obnoszÄ™.”
- „OszczÄ™dzam. PieniÄ…dze nigdy nie wyjdÄ… z mody.”
Działaniom w przestrzeni miejskiej towarzyszy konkurs w mediach społecznościowych. Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu koszulki promującej modę na oszczędzanie. Najlepsze projekty zostaną wybrane przez znanych blogerów: Michała Góreckiego oraz Alinę Moskwę. Na zwycięzców czekają cztery nagrody pieniężne wysokości 1 tys. zł każda. Konkurs trwa od 25 lipca 2013. Więcej informacji na stronie: www.facebook.com/INGBankSlaski.
Projekt jest częściÄ… kampanii reklamowej „Albo oszczÄ™dzamy naprawdÄ™, albo nam siÄ™ wydaje”. Bank zwraca w niej uwagÄ™, że zaoszczÄ™dzone w okazjach zakupowych pieniÄ…dze stanÄ… siÄ™ prawdziwymi oszczÄ™dnoÅ›ciami dopiero wtedy, gdy trafiÄ… na konto oszczÄ™dnoÅ›ciowe. Na plakatach zostaÅ‚y umieszczone kody QR kierujÄ…ce do strony www.zafinansowani.pl, gdzie eksperci finansowi banku oraz zewnÄ™trzni specjaliÅ›ci w przystÄ™pny sposób podpowiadajÄ… internautom jak w praktyce rozsÄ…dnie zarzÄ…dzać swoimi finansami.