Grupa Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozwija eksport na Wschód. Największe przyrosty sprzedaży firma zanotowała w przypadku Litwy i Białorusi ? o odpowiednio ponad 40% i 15% po I pó�
Co drugi Polak czerpie wiedzę na ten temat finansów z internetu, prasy, telewizji lub radia. To ponad dwa razy więcej osób niż w przypadku Niemców, Holendrów czy Brytyjczyków. Polacy także najczęściej deklarują, że otrzyma
Płatności za wodę, prąd i czynsz są dla konsumentów priorytetem? Nie dla prawie 390 tys. Polaków, którzy dostawcom mediów domowych są winni blisko 1,4 mld zł ? wynika z danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gos
Czy można rozliczyć hulajnogę elektryczną w działalności gospodarczej? Aneta Socha-Jaworska, ekspert podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgowe Czas stracony w korku kosztuje statystycznego […
8 października rozpoczęła się kampania reklamowa ING Banku Śląskiego skierowana do firm. Bank promuje dwa atrakcyjne cenowo produkty dostępne wyłącznie przez internet - ING Direct Business oraz ING Direct Business Credit.&bd
Państwowe studia ? 12 tys. zł, wynajem mieszkania w tym czasie ? 30 tys. zł, używany samochód ? 20 tys. zł. W późniejszym czasie ślub ? nie skromny i nie bardzo wystawny ? ok 40 tys. zł. Obowiązkowo własny wkład na mieszka
Rynek leasingu sprzętu IT stanowi ok. 1,6 proc. wszystkich finansowanych w ten sposób aktywów. Czy wprowadzony w marcu lockdown i konieczność zapewnienia przez przedsiębiorców swoim pracownikom możliwości pracy zdalnej zwięks
Partner of Promotion pozyskało kolejnego dużego klienta finansowego. Agencja będzie doradzała przy tworzeniu założeń strategii budowy wizerunku Bankowego Otwartego Funduszu Emerytalnego na lata 2007-2009. PTE […]
Pierwszy w kraju program „moneyback” powiązany z produktem ubezpieczeniowym dostępny jest już dla klientów MultiBanku i mBanku. Osoby, które do końca roku za pośrednictwem tych banków ubezpieczą s
Jak wynika z danych MultiBanku jego zamożni użytkownicy częściej niż przeciętni klienci banku kupują na portalach oferujących zakupy grupowe. W grudniu wydadzą na ten cel nawet o 40 proc. więcej niż w pozosta�