Data publikacji: 2016-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pieniądze przestają być tematem tabu w domuKategoria: BIZNES, FinanseBlisko dwie trzecie Polaków rozmawia o finansach w gronie rodzinnym, a co szósty włącza d
Informacja prasowaWarszawa, 08.07.2019 r.262 upadłości firm do 31 maja br. Brak płynności finansowej eliminuje przedsiębiorców z rynkuTylko w maju 2019 roku upadłość ogłosiły 44 firmy – wynika z danych Monitora S�
Szybujące w górę ceny mieszkań w dużych miastach skłaniają coraz większą część zainteresowanych poprawieniem swojej sytuacji mieszkaniowej do poszukiwania innych możliwości. Jedną z nich jest zakup działki w pobliżu mi
Data publikacji: 2020-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ?Kupuj Teraz ? zapłać później? w nowej odsłonieKategoria: BIZNES, FinanseAIQLabs ? wiodący dostawca rozwiązań finansowych, do którego należą takie brandy,
Kto zarobi najwięcej na przetwarzaniu danych na brzegu sieci?Przetwarzanie na brzegu sieci jest jednym z najważniejszych trendów XXI wieku dla branży telekomunikacyjnej i IT. Będzie odgrywać kluczową rolę we wdrożeniach 5G i
Data publikacji: 2017-08-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Planowanie budżetu dla startupu ? gdzie popełniłem błąd?Kategoria: BIZNES, FinanseBudżet to potężne narzędzie finansowe dla każdego, nie tylko młodego biz
Data publikacji: 2020-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Joanna Kijas-Janiszowska nową CFO IKEA Retail w PolsceKategoria: BIZNES, FinanseJoanna Kijas-Janiszowska, praktyk z niemal 20-letnim doświadczeniem w obszarze fina
ING Bank Śląski został zwycięzcą w konkursie Gazety Bankowej „Najlepszy Bank 2012”, w kategorii „Banki Duże”. Bank otrzymał również wyróżnienie za najlepszą strukturę portfela.„Na
ING pomaga kibicom piłki nożnej w Polsce oferując specjalną i bezpłatną usługę. Zapraszamy do obejrzenia filmu pokazującego, jak europejskich kibiców piłki nożnej przyjemnie zaskoczyła usługa ING w Gdańsku.Kibice
ING Bank Śląski udostępnił na Facebooku aplikację, która mierzy inGEN – gen internetowości. Jego poziom jest określany na podstawie aktywności i zaangażowania na największym serwisie społecznościowym na świecie, a