Informacja prasowa Radzyń Podlaski, 7 stycznia 2020 r. Plantwear, producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, zaktualizował prognozę wyników na 2019 r. w oparciu o dane sprzedażowe za IV kwartał. Zgodnie z szacunkami przych
Data publikacji: 2014-06-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spółka Grodno publikuje prospekt emisyjny i rozpoczyna ofertę publiczną akcjiKategoria: BIZNES, FinanseGrodno SA opublikował prospekt emisyjny. Spółka chce po
„Jakość na Bank” to ranking, który po raz pierwszy przeprowadzony został w maju tego roku. Jego celem jest ocena jakości obsługi oferowanej w placówkach bankowych. Badanie przygotował TNS Polska, we współpracy z f
Po trzech kwartałach 2012 roku ING Banku Śląski osiągnął 10-proc. wzrost przychodów, które wyniosły 2,4 mld zł. Zysk netto na koniec września br. wyniósł 642,3 mln zł w porównaniu z 666,5 mln zł w analogicznym okres
Data publikacji: 2019-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CFO 4.0 ? Cyfrowa rewolucja w biznesieKategoria: BIZNES, FinanseJuż 21 marca wystartuje cykl kongresów dyrektorów finansowych oraz kolejna edycja konkursu Dyrekto
Data publikacji: 2020-05-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Toyota Bank Polska wprowadza opcję kredytów samochodowych z odroczeniem spłatyKategoria: BIZNES, FinanseW czasie panującej pandemii Toyota Bank Polska chcąc roz
Data publikacji: 2020-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuka współczesna sprzedaje się w Polsce najlepiej i za najwyższe cenyKategoria: BIZNES, FinanseSztuka współczesna na polskim rynku sztuki już drugi rok z rz
Data publikacji: 2017-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Uberyzacja polskiego rynku faktoringuKategoria: BIZNES, FinanseCyfrowa transformacja to znak rozpoznawczy naszych czasów. Dziś przedsiębiorstwa muszą otworzyć s
Data publikacji: 2017-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek szaleje po wyborach we Francji. Euro w dół, złoty?Kategoria: BIZNES, FinanseWybory prezydenckie we Francji miały być wydarzeniem roku jeśli chodzi o pote
I miejsce wśród firm finansowych oraz II w ogólnej klasyfikacji rankingu polskich marek zajął PKO Bank Polski. Brand lidera krajowego sektora bankowego został wyceniony na 3,748 mld zł, co oznacza wzrost o 3 proc. w