Data publikacji: 2018-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: eService dostarcza pierwsze terminale dla sektora publicznegoKategoria: BIZNES, FinanseeService finalizuje pierwsze umowy na dostarczenie i obsługę terminali płat
Data publikacji: 2015-04-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Problem Grecji wiecznie żywyKategoria: BIZNES, FinanseTemat bankructwa Grecji przewija się przez rynek już od kilku lat, a w 2011 roku możliwość takiego scena
Data publikacji: 2019-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przygotuj samochód na zimę!Kategoria: BIZNES, FinanseJesienno-zimowa aura potrafi dać w kość kierowcom. Opady deszczu powodują zakorkowanie się ulic, a pierws
Data publikacji: 2019-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TransferGo rośnie coraz bardziejKategoria: BIZNES, FinanseTransferGo, jedna z najszybciej rozwijających się platform do realizacji przelewów transgranicznych, po
W najbliższy weekend ING Bank Śląski S.A. planuje przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych. W związku z tym w nocy z niedzieli na poniedziałek 22/23 lipca br. w godzinach 00:00 – 03:00:niedostępne będą systemy ba
Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy PKO Banku Polskiego przyjęło rekomendację Zarządu Banku dotyczącą podziału zysku wypracowanego w 2011 roku. Na dywidendę zostanie przeznaczone 40,15 proc. zysku netto, co oznacza 1,27 zł na jed
Data publikacji: 2016-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wakacyjne wydatki Polaków. Wyniki European Summer Barometer 2016 r.Kategoria: BIZNES, FinanseNadeszło długo wyczekiwane lato. To czas urlopów, długich dni pełn
Data publikacji: 2020-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cykl ABC Windykacji. Jakie są w Polsce normy etyczne dotyczące windykacji?Kategoria: BIZNES, FinanseCzy istnieje w Polsce zbiór norm etycznych, których przestrze
Będą opóźnienia w zwrocie nadpłaconego podatku. Wciąż nie ma możliwości rozliczania PIT-36 przez internetPrzedsiębiorcy, którzy planują rozliczenie z fiskusem za 2020 rok drogą elektroniczną, mogliby otrzymać zwrot nadp
W IV badaniu infolinii bankowych prowadzonym przez ARC Rynek i Opinia PKO Bank Polski zajął 1. miejsce, poprawiając wynik z poprzedniego badania. Bank znacząco podniósł jakość zarówno w przypadku obsługi telefonic