Agencja ratingowa Standard & Poor’s podtrzymała wysoką długookresową ocenę zobowiązań w walucie krajowej PKO Banku Polskiego wynoszącą „A-pi”. W uzasadnieniu agencja ponownie powołała się na ważn
Od 1 stycznia Urząd Skarbowy nie przyjmie PIT, CIT i VAT na dotychczasowe rachunki Od nowego roku wpłaty do Urzędu Skarbowego będą dokonywane na nowe mikrorachunki podatkowe. Będzie to dotyczyło nie tylko osób prowadzących dz
Data publikacji: 2016-05-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Innova Capital dzieliła się know-how z uczestnikami VII Akademii Private EquityKategoria: BIZNES, FinanseMagdalena Magnuszewska, partner Innova Capital, poprowadzi
Data publikacji: 2015-08-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INSIGNIA dla Grupy mBankKategoria: BIZNES, FinanseAgencja INSIGNIA wygrała przetarg na obsługę kampanii promocyjnej Aspiro, spółki należącej do Grupy mBanku.
W kraju, w którym obywatele uwielbiają polować na okazje, publikacja rabatowych ofert w serwisach zakupów grupowych staje się skutecznym narzędziem marketingowym. Z tego typu internetowych zniżek skorzystało już ponad 3,2 mln
Warszawa, 08.11.2018 r.Polskie firmy z niepokojem spoglądają na rozgrywające się na Wyspach wydarzenia związane z finalizacją procesu brexitu. Niemal 30% z nich obawia się zmiany charakteru relacji handlowych po wyjściu Wielki
Data publikacji: 2017-05-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: easyMarkets wprowadza aplikację mobilną dla traderówKategoria: BIZNES, FinanseeasyMarkets zaprezentował nową aplikację na urządzenia mobilne. Unikalne i darmo
Data publikacji: 2020-04-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firmy szukają pieniędzy onlineKategoria: BIZNES, FinanseEpidemia koronawirusa bez wątpienia przyspieszy cyfryzację wielu dziedzin gospodarki. Sporo usług dla bi
Warszawa, 30 listopada 2017 r.Długie terminy płatności nękają branżę budowlanąPrawie ž firm z branży budowlanej ma problem z opóźnieniami w płatnościach za sprzedany towar lub świadczone usługi. Ponad 20% respondent
Jak wynika z danych ARC Rynek i Opina, jedna czwarta użytkowników w wieku 57+ kupuje online, a jedna trzecia planuje zwiększyć wydatki na zakupy w Internecie. Rośnie także liczba osób w tej grupie wiekowej, które korzystają z