Co trzecia osoba biorąca udział w ankiecie ING ograniczyła wydatki w związku ze spadkami indeksów giełdowych – wynika z ankiety ING. W porównaniu z mieszkańcami Europy Zachodniej Polacy do sytuacji na giełdzi
Ponad 40 proc. z nas skorzystało z niej podczas rozliczania podatku za zeszły rok, a ponad jedna czwarta nie wprowadziła żadnych zmian w zaproponowanym rozliczeniu. Z usługi skorzystali przede wszystkim lepiej wykształceni i zamo
Data publikacji: 2017-05-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Toyota Bank uruchamia ?Klub Korzyści? dla aktywnych klientówKategoria: BIZNES, FinanseToyota Bank rozpoczyna długofalową akcję ?Klub korzyści? dedykowaną loja
Aż 87% Polaków deklaruje, że jest fanami piłki nożnej, ale zainteresowanie mistrzostwami nie powinno odbić się negatywnie na wydajności naszej pracy – wynika z badania ING Cup-o-nomics.85% respondentów deklaruje, że
Data publikacji: 2020-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zazdrość, nierówność, polaryzacja… przyszłość? ? ruszyła rejestracja na VIIIKategoria: BIZNES, FinanseÓsma Konferencja Nienieodpowiedzialni odbędzie
Data publikacji: 2020-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 8. edycja Poland & CEE Digital Finance Summit coraz bliżejKategoria: BIZNES, FinanseJuż 26 lutego rozpocznie się 8. edycja jednej z największych i najbardzi
Data publikacji: 2017-09-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Całkowite koszty kredytu – jak obliczyć rzeczywistą cenę za udzielenie finansowaKategoria: BIZNES, FinanseSposób obliczania rzeczywistej rocznej stopy opr
Data publikacji: 2016-05-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Superbohater w rozwiązaniach fintech, czyli…Kategoria: BIZNES, FinanseNowa usługa wymiany walut bez posiadania środków w Portfelu, przelewy do 247 miejsc n
Blisko 20% wzrost to ubiegłoroczny wynik Europejskiego Funduszu Leasingowego w sektorze IT. W tym roku podobną dynamikę ma osiągnąć cały rynek leasingu nowych technologii – wynika z prognoz Związku Polskiego Leasingu.S
W kraju, w którym obywatele uwielbiają polować na okazje, publikacja rabatowych ofert w serwisach zakupów grupowych staje się skutecznym narzędziem marketingowym. Z tego typu internetowych zniżek skorzystało już ponad 3,2 mln