ING Bank Śląski już ósmy raz wspiera organizację konkursu dziennikarskiego SILESIA PRESS. Od pierwszej edycji nagrodami w konkursie są karty przedpłacone ING Banku Śląskiego.…
Tajemnica faktury za energię: gdzie ukryta jest nasza podwyżka?Nierzadko denerwujemy się na wysokie rachunki za prąd jednak właściwie nie wiemy, za co płacimy. Tymczasem na fakturę składa się mnóstwo czynników. Jak ją czy
Czy przedświąteczne bankowe promocje to uśmiech losu czy pułapka – warto sprawdzić w gorącym, jak informacje giełdowe, serwisie Wirtualnej Polski.Czy jest w roku gorętszy czas, gdy raz za razem sięgamy po karty kredytow
Data publikacji: 2018-11-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Historia polskiej walutyKategoria: BIZNES, FinansePo 123 latach zaborów i nieobecności na mapach Europy, 11 listopada 1918, Polska odzyskała niepodległość. Poc
Data publikacji: 2015-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Samochodem służbowym na wakacje. O czym należy pamiętać wyjeżdżając za granicę?Kategoria: BIZNES, FinanseCoraz częściej samochód służbowy nie jest dla
Data publikacji: 2017-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Aasa Polska uruchamia platformę pożyczkową Ratalska.plKategoria: BIZNES, FinansePierwsza platforma pożyczkowa dedykowana kobietom startuje 5 grudnia. Ratalska.pl
Data publikacji: 2017-12-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Migracje zarobkowe napędzają rynek przekazów pieniężnychKategoria: BIZNES, FinanseWraz z coraz większą liczbą osób opuszczających swój kraj w pogoni za le
Data publikacji: 2016-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stali klienci też nie płacą na czasKategoria: BIZNES, FinanseWystarczy, że klient spóźni się 30 dni z zapłatą, aby 57% firm z sektora MSP czuła się zagro�
Logotyp PKO Banku Polskiego został wyróżniony w konkursie na najciekawsze logo banku, przeprowadzonym przez internetowy Banking Magazine.Kapituła konkursu, w skład której wchodzili m.in. uznani dziennikarze, docenił
Data publikacji: 2016-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Banki wciąż nie wykorzystują siły narzędzi dostępnych w e-commerceKategoria: BIZNES, FinanseAż 90 proc. klientów odwiedzających placówki bankowe deklaruje,