Data publikacji: 2020-01-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak zabezpieczyć budżet i korzystać z niego w przyszłym roku?Kategoria: BIZNES, FinanseWraz z końcem grudnia marketerzy muszą zmierzyć się z rozliczeniem bud
Data publikacji: 2017-02-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przedsiębiorcy dłużej czekają na pieniądze, ale ich optymizm rośnieKategoria: BIZNES, FinanseŚredni okres oczekiwania na zapłatę w VI kw. 2016 r. wyniósł
Data publikacji: 2018-08-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa AFORTI ? wyniki finansowe za I półrocze 2018 powyżej oczekiwańKategoria: BIZNES, FinanseRekordowe, skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży ? sięgają
Polacy są otwarci na korzystanie z mediów społecznościowych przy podejmowaniu działań lub decyzji finansowych – wynika z międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”, przeprowadzonego w 12 krajach. Ponad
Data publikacji: 2017-12-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bilety za 1 zł już po raz trzeci w aplikacji mPayKategoria: BIZNES, FinansemPay i Mastercard ponownie zachęcają pasażerów do sięgania w życiu codziennym po n
Data publikacji: 2017-12-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FinAi przenosi proces kredytowy do InternetuKategoria: BIZNES, FinanseJuż w pierwszym kwartale 2018 roku klienci banków w Polsce po raz pierwszy będą mogli wzią
Data publikacji: 2014-01-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kredyt czy pożyczka? Warto znać różnicęKategoria: BIZNES, FinanseRozmyślając o dodatkowym wsparciu finansowym nie zastanawiamy się nad tym, czy będzie to kr
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 9.10.2019ZMIANA W PODATKU DOCHODOWYM – CO OZNACZA DLA PRZEDSIĘBIORCĂW?Od wtorku 1 października 2019 roku obowiązuje nowa skala podatkowa. Zmiany przede wszystkim polegają na obniżeniu prog
Co byś zrobił z 1000 zł wygranym na loterii? – takie pytanie zadaliśmy naszym klientom w ankiecie ING. 40% respondentów zadeklarowało, że wygraną wydałoby w całości. Przestrzegamy przed konkluzją, że to przejaw rozrz
Data publikacji: 2015-08-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INSIGNIA dla Grupy mBankKategoria: BIZNES, FinanseAgencja INSIGNIA wygrała przetarg na obsługę kampanii promocyjnej Aspiro, spółki należącej do Grupy mBanku.