W najbliższy weekend ING Bank Śląski planuje przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych. W związku z tym w nocy z niedzieli na poniedziałek 20/21 maja br. w godzinach od 00:01 do 06:00 rano:niedostępny będzie system banko
Decyzją Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, EGB Investments S.A., została zakwalifikowana do segmentu NewConnect Lead. Obecnie w jego skład wchodzi jedenastu emitentów. Są to spółki, które mają największe s
O szansach i barierach rozwoju krajowego rynku obligacji rozmawiali uczestnicy III edycji seminarium Rynek obligacji korporacyjnych, hipotecznych i samorządowych w Polsce. W dyskusji uczestniczyli przedstawiciele PKO Banku P
Data publikacji: 2017-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Miloan najlepszą firmą pożyczkową online na ryku polskim w rankingu eBroker.plKategoria: BIZNES, FinanseMiloan Polska nadal należy do najlepszych firm pożyczko
Data publikacji: 2017-06-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Automatyczna wymiana informacji podatkowych pomiędzy krajamiKategoria: BIZNES, FinanseWalka z unikaniem opodatkowania i oszustwami podatkowymi to teoretycznie głó
Data publikacji: 2020-06-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cykl ABC Windykacji. Co to jest windykacja online?Kategoria: BIZNES, FinanseCo to jest windykacja online? Dlaczego jej znaczenie rośnie, zwłaszcza w czasach pandem
Data publikacji: 2020-01-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozmowy o gospodarce na najwyższym piętrze budynku Olivii Star w GdańskuKategoria: BIZNES, FinanseW czwartek 23 stycznia, w centrum konferencyjnym na ostatnim pi�
Data publikacji: 2016-10-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ferratum Bank organizuje Jesienny KonkursKategoria: BIZNES, FinanseJesienna aura daje się we znaki. Dla tych, którzy mają ciekawy i skuteczny sposób na radzenie
Data publikacji: 2020-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: InternetowyKantor.pl nagrodzony laurem przez klientówKategoria: BIZNES, FinanseInternetowyKantor.pl nagrodzony srebrnym Laurem Konsumenta 2020InternetowyKantor.pl
Profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie pracowników Call Center, a dodatkowo najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Te czynniki przesądziły o kolejnym zwycięstwie PKO Banku Polskiego w badaniu telefonicz