MultiBank oraz mBank we współpracy z Visa Europe rozpoczynają drugi etap testów płatności zbliżeniowych NFC. Inauguruje go konkurs dla klientów, którego zwycięzcy dołączą do grona testującego
Data publikacji: 2020-08-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozmowa z Bartoszem Tomczykiem z PROVEMAKategoria: BIZNES, FinanseProvema to polski fintech z siedzibą w Katowicach, który działa na rynku od 2015 roku. Spółka
Data publikacji: 2016-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 sposobów na bezpieczną wymianę walutKategoria: BIZNES, FinanseWymiana walut przez internet to źródło sporych oszczędności. Często jednak skuszeni korzystn
Data publikacji: 2018-04-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inwestowanie nadwyżek finansowychKategoria: BIZNES, FinanseKażde przedsiębiorstwo, stoi przed dylematem optymalnego zagospodarowywania gotówki. Tak naprawdę śr
Data publikacji: 2016-07-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pozyskanie funduszy na rozwo?j start-upuKategoria: BIZNES, FinansePozyskanie kapitału oraz zdobycie inwestorów to ciężkie zadanie, które stoi przed każdym prze
Cuda Dionizosaautorem artykułu jest Przemysław ZiemichódMąka winna (wszystkiemu!)Używamy jej w kuchni powszechnie, ale co do jej walorów zdrowotnych można mieć wiele wątpliwości.Białe pieczywo tylko tuczy, nie zawiera
Data publikacji: 2018-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prowadzisz firmę? Poznaj główne korzyści płynące z e-dokumentówKategoria: BIZNES, FinanseNowa ustawa o możliwości prowadzenia akt pracowniczych w elektronic
Data publikacji: 2020-05-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co trzeci senior oszczędza podczas kwarantannyKategoria: BIZNES, FinanseAż 35 proc. emerytów twierdzi, że w dobie pandemii, ich codzienne wydatki są mniejsze. W
Po czterech kwartałach 2011 roku skonsolidowany zysk netto Grupy ING Banku Śląskiego wyniósł 880,1 mln zł, czyli 17% więcej niż w 2010 roku. To rekordowy poziom w historii banku. W minionym roku ING Bank Śląski kontynuował s
ING Bank Śląski został po raz trzeci wyróżniony przez konsumentów „Godłem Jakości Obsługi”. W rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012 ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii banki oraz znalazł się