Call Center Poland (Internet Group) wspólnie z firmą Webtel oferuje klientom usługę multiContact umożliwiającą bezpłatny kontakt internauty z firmą poprzez połączenie VoIP.Tradycyjna telefonia stacjonarna jest zastępowana
Data publikacji: 2017-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Praca, praca i jeszcze raz praca…Kategoria: BIZNES, FinansePraca, praca i jeszcze raz praca, czyli kilka wskazówek dla początkującego inwestoraRozpoczynaj
Data publikacji: 2015-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WYNIKI FINANSOWE GRUPY URSUS ZA I-III KW. 2015 r.Kategoria: BIZNES, FinanseGrupa URSUS, największy polski producent ciągników z marką o ponad 120-letniej histori
Blisko 20% wzrost to ubiegłoroczny wynik Europejskiego Funduszu Leasingowego w sektorze IT. W tym roku podobną dynamikę ma osiągnąć cały rynek leasingu nowych technologii – wynika z prognoz Związku Polskiego Leasingu.S
KOMUNIKAT PRASOWYWarszawa, 22.07.2019PRZEDSIĘBIORCO, OD STYCZNIA 2020 ROKU ZAPŁACISZ WYŻSZĄ SKŁADKĘ ZUS!W czerwcu br. rząd przedstawił prognozy makroekonomiczne zawarte w założeniach projektu budżetu państwa na kolejny r
Data publikacji: 2019-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PRZEDSIĘBIORCY NIE WIEDZĄ, JAK KORZYSTAĆ Z IP BOX I ULGI B+RKategoria: BIZNES, FinanseChoć ulga badawczo-rozwojowa obowiązuje już od 2016 roku, a Innovation bo
Data publikacji: 2020-07-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odporność na kryzys mamy w genachKategoria: BIZNES, FinanseZ Bartoszem Tomczykiem, przewodniczącym rady nadzorczej Provema Sp. z o.o. ? czołowej polskiej firmy z
Data publikacji: 2017-09-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Teraz tylko Draghi!Kategoria: BIZNES, FinanseGłówną postacią tygodnia będzie Mario Draghi, szef Europejskiego Banku Centralnego. Posiedzenie EBC w czwartek pewn
Data publikacji: 2013-09-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bezpieczeństwo płatności bezgotówkowychKategoria: BIZNES, FinansePolacy powoli przekonują się do płatności bezgotówkowych ? z roku na rok wzrasta liczba uż
PKO Bank Polski po raz kolejny zwyciężył w badaniu infolinii bankowych przeprowadzonym przez firmę ARC Rynek i Opinia. Najkrótszy na rynku czas oczekiwania na połączenie telefoniczne z konsultantem, fachowość pracownik&o