Data publikacji: 2016-10-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ferratum Bank organizuje Jesienny KonkursKategoria: BIZNES, FinanseJesienna aura daje się we znaki. Dla tych, którzy mają ciekawy i skuteczny sposób na radzenie
Data publikacji: 2020-05-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Udany I kwartał Grupy INPROKategoria: BIZNES, FinanseGrupa INPRO podsumowała wyniki finansowe za I kwartał 2020 roku. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wynio
ING Bank Śląski, zachęcając klientów do aktywnego zimowego wypoczynku, w ramach programu bankujesz-kupujesz przygotował ciekawe propozycje sprzętu m.in.: narty firmy Rossignol oraz kaski IQ w zestawie z kominiarką gratis. Wysta
Polacy chętniej niż przed rokiem rozliczają się przez internet 19.04.2010 12:49, Kwiecień jest miesiącem, w którym tradycyjnie już większość Polaków rozlicza się z fiskusem. Do tej pory swoje zeznania roczne złożył
Data publikacji: 2018-05-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Małomiasteczkowe długi wcale nie takie małeKategoria: BIZNES, FinanseAż 27 % dłużników w bazie danych Krajowego Rejestru Długów stanowią mieszkańcy małyc
Data publikacji: 2017-05-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wiosenne promocje Diners Club: karty Klasyczna i LOT tańsze o połowęKategoria: BIZNES, FinanseOpłata roczna w kartach Diners Club Klasyczna i LOT zakupionych do
Warszawa, 11 lutego 2020 r.Sztuczna inteligencja dopuszczona do głosuBoty szturmem zdobywają obsługę klientaSztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecn
Cztery na pięć osób uważa, że 1500 zł, czyli równowartość płacy minimalnej w 2012 r., to za mało aby związać koniec z końcem – wynika z ankiety ING.Zadając naszym klientom pytanie o obowiązującą od
Agencja Standard&Poors nadała wysoką ocenę ratingową Programu emisji euroobligacji EMTN na poziomie „A-„. Program emisji euroobligacji (EMTN) jest otwarty i zarejestrowany na giełdzie luksemburskiej. Kwota Prog
Profesjonalizm, uprzejmość i zaangażowanie pracowników Call Center, a dodatkowo najkrótszy czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Te czynniki przesądziły o kolejnym zwycięstwie PKO Banku Polskiego w badaniu telefonicz