Data publikacji: 2018-03-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielka moc wielkanocnych e-zakupówKategoria: BIZNES, Finanse42% Polaków robi duże planowane zakupy spożywcze w dyskontach, a do tych wielkanocnych przygotowuje s
Data publikacji: 2017-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Janet Yellen w LondynieKategoria: BIZNES, FinanseChociaż Wielka Brytania nie ma w najbliższych dniach wiele do zaoferowania pod względem twardych danych gospodarc
Data publikacji: 2016-09-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Amerykanie wracają do gry; eurodolar lekko zwyżkuje, ropa na południeKategoria: BIZNES, FinanseEurodolar notuje dziś lekkie wzrosty. Obecnie para EUR/USD wycenia
Dom Maklerski ING wprowadza promocję dla nowych klientów, którzy do 30 czerwca 2012 r. otworzą rachunek inwestycyjny. Promocja trwa od 5 marca do 30 czerwca 2012 r. Promocja Domu Maklerskiego ING dotyczy klientó
Ogłoszone dzisiaj dane o sprzedaży detalicznej wskazują, że tegoroczna Wielkanoc nie skłoniła Polaków do dużo większych wydatków niż zazwyczaj. Na świąteczne zaciskanie pasa wskazują także wyniki ankiety przeprowadzonej
Data publikacji: 2014-05-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyniki finansowe Grupy Erbud w I kw. 2014 r.Kategoria: BIZNES, FinanseGrupa Erbud: wyższe przychody, większe zyski, więcej projektów w portfelu na lata 2014-2015
Data publikacji: 2018-08-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokolenie Y ? (nie) dorośli do długówKategoria: BIZNES, FinanseMają 25-35 lat i 6,51 mld zł długów. Młode pokolenie Polaków korzysta z życia, choć to czę
Data publikacji: 2016-08-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak mądrze płacić na zagranicznych wakacjach?Kategoria: BIZNES, FinanseZmęczony wizją nerwowego spoglądania na bagaże pełne gotówki, kolekcjonowania pasków
Co byś zrobił z 1000 zł wygranym na loterii? – takie pytanie zadaliśmy naszym klientom w ankiecie ING. 40% respondentów zadeklarowało, że wygraną wydałoby w całości. Przestrzegamy przed konkluzją, że to przejaw rozrz
O polisach turystycznych myślimy w ostatniej chwili – wynika z analizy ubezpieczeń dokonanej przez Mondial Assistance. Coraz częściej wybieramy szerszą ochronę, ale nie dbamy o bezpieczeństwo podczas krajowych wyjazdów. K