Data publikacji: 2018-01-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niemal 40% Polaków pożycza, by kupić sprzęt RTV/AGDKategoria: BIZNES, FinanseCo trzeci z nas w ciągu ostatnich dwóch lat wziął kredyt lub pożyczkę ? to wyn
Data publikacji: 2020-08-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesteśmy zaprzyjaźnieni z ryzykiemKategoria: BIZNES, FinanseProvema to dynamicznie rozwijająca się polska spółka z sektora nowoczesnych technologii finansowych
ING Bank Śląski został zwycięzcą w konkursie Gazety Bankowej „Najlepszy Bank 2012”, w kategorii „Banki Duże”. Bank otrzymał również wyróżnienie za najlepszą strukturę portfela.„Na
Ogłoszone dzisiaj dane o sprzedaży detalicznej wskazują, że tegoroczna Wielkanoc nie skłoniła Polaków do dużo większych wydatków niż zazwyczaj. Na świąteczne zaciskanie pasa wskazują także wyniki ankiety przeprowadzonej
Data publikacji: 2020-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Warta z uproszczoną likwidacją szkód po intensywnych burzachKategoria: BIZNES, FinanseSezon burzowy w Polsce wchodzi w swój najbardziej intensywny okres, co przy
Data publikacji: 2018-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lada recepcyjna ? zrobimy pierwsze wrażenieKategoria: BIZNES, FinanseNiezależnie od profilu firmy, recepcja jest pierwszym i często najważniejszym miejscem konta
Co piąty Polak przeznaczy na nadchodzące Święta więcej pieniędzy niż rok temu. To drugi najwyższy wynik w Europie. Polskie przywiązanie do świątecznej obfitości pokazuje też wysoki odsetek osób finansujących te wydatki k
Data publikacji: 2019-06-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Innova Capital obejmie większościowy pakiet udziałów w CS Group PolskaKategoria: BIZNES, FinanseInnova Capital obejmie większościowy pakiet udziałów w CS Gro
Data publikacji: 2020-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pułapka optymizmu, czyli jakoś to będzieKategoria: BIZNES, FinanseWywiad z prof. Dariuszem Dolińskim na temat podejścia Polaków do pożyczania, oddawania i win
Data publikacji: 2016-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Banki wciąż nie wykorzystują siły narzędzi dostępnych w e-commerceKategoria: BIZNES, FinanseAż 90 proc. klientów odwiedzających placówki bankowe deklaruje,