PKO Bank Polski rozpoczÄ…Å‚ nowÄ… promocjÄ™ pożyczki gotówkowej. W ramach oferty Max Pożyczki z Mini RatÄ… klienci korzystajÄ…cy z pożyczki z ubezpieczeniem w wariancie rozszerzonym nie ponoszÄ… opÅ‚aty za jej udzielenie. Promocji towarzyszy kampania marketingowa produktu. W rolÄ™ „Mini Ratki” po raz kolejny wcieliÅ‚ siÄ™ Szymon Majewski.
Promocyjna oferta Max Pożyczki z Mini RatÄ… polega na obniżeniu do poziomu 0 proc. prowizji za udzielenie pożyczki z ubezpieczeniem w wariancie rozszerzonym, przygotowanym we wspóÅ‚pracy ze STU Ergo Hestia SA. Ubezpieczenie zapewnia pożyczkobiorcy ochronÄ™ w przypadku nieprzewidzianych zdarzeÅ„ losowych poprzez spÅ‚atÄ™ przez ubezpieczyciela rat pożyczki, ponadto przewiduje dodatkowe Å›wiadczenie wypÅ‚acane bezpoÅ›rednio pożyczkobiorcy.
Klienci, których zainteresuje oferta pożyczki, mogÄ… otrzymać również kartÄ™ kredytowÄ… z dodatkowym limitem oraz skorzystać z niższego od standardowego oprocentowania kredytu w karcie kredytowej, w ramach usÅ‚ugi spÅ‚aty ratalnej.
Max Pożyczka z Mini RatÄ… to jeden z najlepiej rozpoznawalnych produktów PKO Banku Polskiego. Jej najważniejsze zalety to możliwość uzyskania pożyczki bez zabezpieczeÅ„ i porÄ™czycieli, wysoka kwota pożyczki do 20 tys. zÅ‚ oraz jeden z najdÅ‚uższych na rynku okresów kredytowania do 8 lat.
Promocji towarzyszy kampania reklamowa z udziaÅ‚em Szymona Majewskiego w roli „Mini Ratki”.
– PomysÅ‚ spotu wyrasta z charakteru Mini Ratki. DziÄ™ki niej bowiem zakupy „pójdÄ… jak spÅ‚atka”. Poprzez naruszenie zwiÄ…zku frazeologicznego i zabawÄ™ jÄ™zykowÄ… stworzyliÅ›my hasÅ‚o: „Mini Ratka i zakupy pójdÄ… jak z pÅ‚atka”. StÄ…d pÅ‚atki róż, które w spotach reklamowych opadajÄ… zmysÅ‚owo na kredytobiorców, symbolizujÄ…c niezwykłą Å‚atwość, z jakÄ… speÅ‚niajÄ… siÄ™ marzenia dziÄ™ki Mini Ratce” – mówi dyrektor departamentu marketingu Tomasz Marszałł.
Kluczowym medium kampanii jest telewizja. Spoty bÄ™dÄ… emitowane w gÅ‚ównych stacjach oraz kanaÅ‚ach tematycznych. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie. Od poÅ‚owy listopada br. do komunikacji zostanie włączona również specjalna, Å›wiÄ…teczna wersja spotu. KampaniÄ™ od strony kreatywnej przygotowaÅ‚a agencja DDB, zaÅ› komunikacjÄ™ w Internecie OS3.
***
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Zgodnie z wyliczeniami firmy Intelace Research, z aktywami na poziomie 42,232 mld euro wedÅ‚ug stanu na koniec 2010 roku, jest też najwiÄ™kszym bankiem w Europie Åšrodkowo-Wschodniej. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za 1. póÅ‚rocze 2011 roku wyniósÅ‚ 1,838 mld zÅ‚. Z ponad 25-procentowym udziaÅ‚em w rynku Bank zajmuje także czoÅ‚owe miejsce w sprzedaży zÅ‚otowych kredytów hipotecznych, oferujÄ…c oprócz tradycyjnych kredytów hipotecznych również preferencyjne kredyty mieszkaniowe z dopÅ‚atÄ… paÅ„stwa. PKO Bank Polski jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Oferta kredytu hipotecznego, pod wzglÄ™dem dostosowania do nietypowych oczekiwaÅ„ klientów, zostaÅ‚a uznana za najlepszÄ… na rynku przez portal finansowy Comperia.pl. Bank zostaÅ‚ również doceniony za elastyczność oferty tych kredytów, które mogÄ… być udzielane na sfinansowanie różnych celów oraz w kategorii najlepszego banku oszczÄ™dnoÅ›ciowo-inwestycyjnego. Aż pięć produktów PKO Banku Polskiego: kredyt hipoteczny, kredyt gotówkowy, konto, lokata i karta kredytowa, zostaÅ‚o nagrodzonych przez miesiÄ™cznik Reader’s Digest certyfikatami „Produkt Roku 2010” jako najczęściej i najchÄ™tniej wybierane przez klientów. Bank jest też m.in. laureatem „ZÅ‚otego Bankiera” za najlepszy na rynku kredyt gotówkowy i kredyt dla firm, zwyciÄ™zcÄ… konkursu „Bank Przyjazny dla PrzedsiÄ™biorców”, posiadaczem certyfikatu „Firma Przyjazna Klientowi” oraz najlepszym bankiem komercyjnym wedÅ‚ug Warsaw Business Journal. Innowacyjne rozwiÄ…zania bankowoÅ›ci korporacyjnej PKO Banku Polskiego zostaÅ‚y nagrodzone w konkursie Europrodukt. Bank otrzymaÅ‚ w ostatniej edycji tego konkursu trzy statuetki w kategorii produkt – za rachunek pÅ‚acowy i skonsolidowany oraz rachunek escrow. Nowoczesne rozwiÄ…zania technologiczne wdrażane przez Bank zostaÅ‚y z kolei docenione przez GazetÄ™ BankowÄ…, która przyznaÅ‚a mu tytuÅ‚ „Bankowego Lidera Informatyki Instytucji Finansowych 2010”. WedÅ‚ug analiz firmy badawczej MillwardBrown SMG/KRC PKO Bank Polski cieszy siÄ™ najwyższym zaufaniem spoÅ›ród badanych instytucji finansowych dziaÅ‚ajÄ…cych w Polsce – 3/4 ankietowanych ufa jego stabilnoÅ›ci finansowej. PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju, o czym Å›wiadczy pozycja lidera rankingu „Top Marka” wedÅ‚ug magazynu Press. Jest także najdroższÄ… markÄ… na polskim rynku bankowym. SpecjaliÅ›ci z magazynu The Banker wycenili jej wartość na póÅ‚tora miliarda dolarów, a w rankingu Rzeczpospolitej „Polskie Marki 2010” jej wartość zostaÅ‚a okreÅ›lona na 3,6 mld zÅ‚.