ING Bank ÅšlÄ…ski przygotowaÅ‚ konkurs fotograficzny „MaÅ‚e wielkie odkrycie” dla osób, które zaÅ‚ożą Konto Direct. Do wygrania sÄ… atrakcyjne nagrody – aparaty fotograficzne Samsung NX300 i smartfony Samsung Galaxy S4, o łącznej wartoÅ›ci ponad 260 tys. zÅ‚.
Zadanie konkursowe polega na wykonaniu dowolnym aparatem fotograficznym lub telefonem komórkowym zdjÄ™cia obrazujÄ…cego temat „MaÅ‚e wielkie odkrycie”.  Fotografia może przedstawiać sytuacjÄ™ zaaranżowanÄ… przez autora zdjÄ™cia lub zjawisko przyrodnicze, spoÅ‚eczne, kulturowe itp. Prace zostanÄ… ocenione m.in. przez znanych blogerów – MichaÅ‚a Koralewskiego, pasjonata fotografii mobilnej i laureata prestiżowego Mobile Photo Awards, oraz Alexa Palecznego, autora jednego z najdÅ‚użej dziaÅ‚ajÄ…cych blogów fotograficznych Futomaki.pl.
Konkursowi towarzyszÄ… dziaÅ‚ania w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. W aplikacji na profilu ING Banku ÅšlÄ…skiego na Facebooku publikowane bÄ™dÄ… zdjÄ™cia wykonane przez uczestników zabawy. Użytkownicy portalu bÄ™dÄ… mogli je „polubić” oraz skomentować, grajÄ…c o dodatkowe nagrody. Opinie internautów nie bÄ™dÄ™ miaÅ‚y wpÅ‚ywu na wyniki konkursu fotograficznego, którego zwyciÄ™zców wyÅ‚oniÄ… czÅ‚onkowie jury.
W konkursie „MaÅ‚e wielkie odkrycie” mogÄ… wziąć udziaÅ‚ osoby, które nie posiadajÄ… rachunku oszczÄ™dnoÅ›ciowo-rozliczeniowego w ING Banku ÅšlÄ…skim na dzieÅ„ 2 czerwca br. i do 5 lipca br. zaÅ‚ożą Konto Direct. Klienci mogÄ… skorzystać z możliwoÅ›ci otwarcia rachunku w oddziale Banku, potwierdzajÄ…c swoje dane przelewem lub tradycyjnie podpisujÄ…c umowÄ™ dostarczonÄ… przez kuriera.  Warunkiem pozwalajÄ…cym wziąć udziaÅ‚ w zabawie jest dokonanie na nowo otwarte konto przelewu lub wpÅ‚aty w wysokoÅ›ci 100 zÅ‚ do 21 lipca br. Szczegóły konkursu sÄ… dostÄ™pne w regulaminie zamieszczonym na stronie www.malewielkieodkrycie.pl.
Konto Direct to wielofunkcyjne i nowoczesne konto, które oprócz benefitów rachunku internetowego oferuje m.in. dostęp do bankowości mobilnej ING BankMobile, systemu zarządzania finansami Finansometr oraz umożliwia zamówienie Mojej Karty ING. Ta ostatnia zaleta może się cieszyć szczególnym zainteresowaniem uczestników konkursu, ponieważ pozwala zaprojektować wizerunek karty z użyciem własnej grafiki lub zdjęcia.
TytuÅ‚ kampanii: „MaÅ‚e wielkie odkrycie” – konkurs dla klientów w ramach kampanii kont osobistych
Czas trwania kampanii: do 5 lipca 2013 r.
Narzędzia:
- Radio – spoty w radiu online i offline – stacje ogólnopolskie i lokalne
- Internet: serwis internetowy www.malewielkieodkrycie.ploraz bannery na największych polskich portalach;
- wizualizacja oddziałów: plakaty, ulotki, kontekstowe naklejki, materiały multimedialne
Kreacja: GoldenSubmarine, Brain
Zakup mediów: LOWE MEDIA
Cele komunikacyjne:  zachęcenie do założenia Konta Direct poprzez korzyści produktowe oraz konkurs z atrakcyjnymi nagrodami