Wiadomości branżowe

Liczą się ludzie – nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego

Liczą się ludzie – nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego
ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanię reklamową „Liczą się ludzie”, w której zachęca Polaków do realizacji swoich zamierzeń. Tym razem w reklamach bank nie mówi o konkretnych produktach i usługach, ale o ludziach i o tym co jest dla nich ważne oraz co się liczy w ich życiu.W nowej kampanii ING Bank Śląski zachęca Polaków do uświadomienia sobie swoich celów, a następnie do ich realizacji. Idea kampanii opiera się na założeniu, że ludzie, którzy uświadomią sobie czego chcą w życiu, łatwiej i szybciej przechodzą do działania. W spocie telewizyjnym Marek Kondrat podsumowuje ją słowami: „Dobrze jeśli wiesz, czego chcesz, a jeszcze lepiej, jeśli to zrobisz”.Chcemy, aby ING Bank Śląski nie tylko wyróżniał się nowoczesnymi produktami bankowymi i wysokiej jakości obsługą, ale też inspirował, motywował i zachęcał ludzi do rozwoju oraz realizacji zamierzeń. Mamy teraz w Polsce dobre czasy na własny rozwój, aktywność, realizowanie siebie. Polacy są  bardziej niż kiedyś skłonni brać sprawy w swoje ręce, wyznaczają sobie cele i wierzą, że ich realizacja w

ING Bank Śląski rozpoczął nową kampanię reklamową „Liczą się ludzie”, w której zachęca Polaków do realizacji swoich zamierzeń. Tym razem w reklamach bank nie mówi o konkretnych produktach i usługach, ale o ludziach i o tym co jest dla nich ważne oraz co się liczy w ich życiu.

W nowej kampanii ING Bank Śląski zachęca Polaków do uświadomienia sobie swoich celów, a następnie do ich realizacji. Idea kampanii opiera się na założeniu, że ludzie, którzy uświadomią sobie czego chcą w życiu, łatwiej i szybciej przechodzą do działania. W spocie telewizyjnym Marek Kondrat podsumowuje ją słowami: „Dobrze jeśli wiesz, czego chcesz, a jeszcze lepiej, jeśli to zrobisz”.

Chcemy, aby ING Bank Śląski nie tylko wyróżniał się nowoczesnymi produktami bankowymi i wysokiej jakości obsługą, ale też inspirował, motywował i zachęcał ludzi do rozwoju oraz realizacji zamierzeń. Mamy teraz w Polsce dobre czasy na własny rozwój, aktywność, realizowanie siebie. Polacy sąÂ  bardziej niż kiedyś skłonni brać sprawy w swoje ręce, wyznaczają sobie cele i wierzą, że ich realizacja w głównej mierze  zależy od nich samych. Jak wynika z raportu „Diagnoza Społeczna 2013”, odsetek Polaków, którzy oceniają swoje życie za udane jest najwyższy od 1993 r. – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

Emisja spotów telewizyjnych zostanie wsparta działaniami w Internecie. Na potrzeby tego medium sparafrazowana została myśl kampanii: „Dobrze jest wiedzieć, czego się chce, a jeszcze lepiej to zobaczyć”. Idea akcji opiera się na założeniu, że to co zwizualizowane i wypowiedziane publicznie motywuje do podjęcia działań. Od 27 października br. na dedykowanej stronie www.liczasieludzie.pl każdy będzie mógł podzielić się swoimi celami. Najciekawsze z nich zilustrują uznani graficy, między innymi Paweł Jońca, Katarzyna Bogucka, Bartosz Kosowski oraz Adam Lapko.

A to już wiesz?  Firmy co roku tracą na cyberprzestępczości 500 mld dolarów. Coraz powszechniejszy jest handel danymi

Na start kampanii na stronie www.liczasieludzie.pl udostępnione zostały grafiki ilustrujące marzenia znanych trendsetterów, których konsekwencja w realizacji własnych celów może być inspiracją dla innych. Do wsparcia akcji w internecie zostali zaproszeni – Łukasz Jakóbiak, autor internetowego talk-show 20m2, Artur Kurasiński, współtwórca cyklu spotkań dla przedsiębiorców Aula Polska, Monika Mikowska, autorka bloga jestem.mobi, Przemysław Pająk, twórca spiderweb.pl oraz Anna i Marcin Nowakowie, prowadzący bloga gdziewyjechac.pl.

Zaproszenie trendsetterów do współpracy jest spójne z ideą kampanii – na różnych etapach życia, każdy ma swoje dążenia, małe i wielkie, materialne i niematerialne. Ważne, aby je sobie uświadomić i do nich dążyć, nawet wtedy, gdy poprzednie już zrealizowaliśmy – mówi Barbara Pasterczyk.

Nowe spoty są dostępne na profilu banku w serwisie YouTube:

  1. Liczą się ludzie – 30′ 
  2. Liczą się ludzie – 30′ 
  3. Liczą się ludzie – 60′
  • Tytuł kampanii: Liczą się ludzie
  • Start kampanii: 19 października
  • Narzędzia:
    • TV: 30‘ i 60’ spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
    • Internet: VOD, display, social media
    • OOH: siatki wielkoformatowe, billboardy
    • Materiały w placówkach banku
  • Kreacja: Brain
  • Media: Lowe Media
  • Kreacje internetowe: GONG
  • BTL: CODE.
  • PR: Kolko


dostarczył infoWire.pl

Ĺšródło ING BANK ŚLĄSKI S.A.. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy