W corocznym plebiscycie tygodnika „Newsweek Polska” MultiBank zostaÅ‚ ogÅ‚oszony najbardziej przyjaznym bankiem tradycyjnym i liderem bankowej jakoÅ›ci obsÅ‚ugi.
W dziewiÄ…tej edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” w roku 2011 MultiBank okazaÅ‚ siÄ™ najlepszym tradycyjnym bankiem uniwersalnym. ZdobyÅ‚ najwiÄ™cej punktów w dwóch najistotniejszych kategoriach – jakoÅ›ci obsÅ‚ugi oraz pozyskaniu i utrzymaniu klienta. Nasi audytorzy, wcielajÄ…cy siÄ™ w role tajemniczych klientów, byli pod wrażeniem kompetencji pracowników banku w prezentowaniu oferty i pomocy w wyborze optymalnych dla klienta usÅ‚ug i produktów – napisaÅ‚a na swoich stronach internetowych redakcja tygodnika „Newsweek Polska”.
DziÄ™ki tym kompetencjom, MultiBank zdobyÅ‚ pierwsze miejsce wÅ›ród czoÅ‚owych 23. banków detalicznych, audytowanych na potrzeby rankingu tygodnika „Newsweek Polska” przez pracowniÄ™ MillwardBrown SMG/KRC. W badaniu oceniano przede wszystkim jakość obsÅ‚ugi klientów oraz zakres i standard usÅ‚ug. DziÄ™ki zastosowaniu metody tajemniczego klienta (mystery shopper), w ramach której pracownicy instytutu badawczego wcielali siÄ™ w rolÄ™ klientów, banki zostaÅ‚y sprawdzone w praktyce i ocenione z perspektywy konsumentów.
JednoczeÅ›nie w rankingu „Newsweeka” w kategorii bankowoÅ›ci internetowej pierwsze miejsce w 2011 r. zajÄ…Å‚ mBank – bÄ™dÄ…cy podobnie jak MultiBank częściÄ… BRE Banku.
– Przy rosnÄ…cym ubankowieniu Polaków i coraz bardziej konkurencyjnym rynku, to jakość obsÅ‚ugi staje siÄ™ kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. Nasi klienci doceniajÄ… to, że w sposób ciÄ…gÅ‚y pracujemy nad poziomem obsÅ‚ugi. DziÄ™ki temu, nie tylko chcÄ… być z nami na dÅ‚ugo, ale także bardzo czÄ™sto polecajÄ… nas swoim znajomym – mówi Cezary StypuÅ‚kowski, prezes zarzÄ…du BRE Banku. – Pozycja w prestiżowym rankingu „Newsweeka” jest dla nas ważnym wyróżnieniem. Potwierdza sÅ‚uszność przyjÄ™tej strategii i zasady „myÅ›lenia klientem”. Najwyższa jakość obsÅ‚ugi i doskonaÅ‚e zrozumienie potrzeb klienta to moim zdaniem przyszÅ‚ość nowoczesnej bankowoÅ›ci – dodaje prezes BRE Banku.
– TytuÅ‚ najbardziej przyjaznego banku cieszy nas podwójnie nie tylko dlatego, że dotyczy dwóch naszych detalicznych marek, ale również dziÄ™ki temu, że przy zapewnieniu klientom najwyższej jakoÅ›ci obsÅ‚ugi udaÅ‚o nam siÄ™ wypracować w 2011 r. historyczny wynik finansowy – podsumowuje JarosÅ‚aw Mastalerz, czÅ‚onek zarzÄ…du BRE Banku ds. bankowoÅ›ci detalicznej. W pierwszym póÅ‚roczu br. Pion BankowoÅ›ci Detalicznej BRE osiÄ…gnÄ…Å‚ 0,5 mld zÅ‚ zysku brutto.
Tegoroczny ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” wedÅ‚ug informacji tygodnika zostaÅ‚ istotnie odÅ›wieżony i wzbogacony. Nie zmieniÅ‚y siÄ™ jednak jego reguÅ‚y.