Finanse Wiadomości branżowe

PKO Bank Polski uruchomił nową stronę korporacyjną

PKO Bank Polski uruchomił nową stronę korporacyjną
Odświeżona szata graficzna i nowy interfejs użytkownika połączony z nowymi funkcjonalnościami to główne zalety nowej odsłony serwisu. PKO Bank Polski modyfikuje sposób prowadzenia komunikacji z klientami w Internecie - to kolejny

Odświeżona szata graficzna i nowy interfejs użytkownika połączony z nowymi funkcjonalnościami to główne zalety nowej odsłony serwisu. PKO Bank Polski modyfikuje sposób prowadzenia komunikacji z klientami w Internecie – to kolejny element zmiany identyfikacji wizualnej Banku.

Nowo powstały serwis internetowy Banku to całkowita zmiana w porównaniu z jego poprzednią wersją. Został zmodernizowany pod względem wizualnym, ale również zarządzania informacją i technologii informatycznych wykorzystanych przy jego realizacji. Brak tradycyjnego menu, uproszczona struktura i przejrzysta nawigacja zapewniają użytkownikowi łatwy dostęp do interesujących go informacji.

Najlepszym przykładem wprowadzonych zmian są ułatwienia w wyszukiwaniu informacji produktowych. Na stronie można korzystać z porównywarek produktowych, które w oparciu o wprowadzone przez klienta kryteria porównują wszystkie parametry produktu. Inną z opcji jest filtrowanie produktów, gdzie za pomocą suwaka z najważniejszymi parametrami można szybko wybrać najbardziej optymalny rachunek, kartę kredytową, najlepsze ubezpieczenie czy fundusze inwestycyjne.

Nowy serwis oferuje również udogodnienia w wyszukiwaniu placówek i bankomatów. Internetowa mapa geograficznie lokalizuje klienta. Gdy przesuwa on mapę w innym kierunku, dodawane są w czasie rzeczywistym wybrane przez niego elementy (np. bankomaty). Dzięki zastosowanemu systemowi „Fast” wyszukiwarka działa szybko i efektywnie.

Zgodnie z obowiązującą na nowoczesnych stronach regułą, informacje pozaproduktowe serwisu zgrupowane zostały na dole każdej strony. Znajdują się tam m.in. linki do informacji regulacyjnych, materiałów prasowych, kursów walut czy wniosków produktowych.

 – Przygotowując się do prac nad serwisem zakładaliśmy, że będzie on odróżniał się od dostępnych na rynku rozwiązań, stąd zupełnie nowy układ strony, lepiej funkcjonalna nawigacja. Naszą stronę odwiedza w każdym miesiącu nawet ponad 3,5 mln unikalnych użytkowników. Jestem pewien, że nowy serwis odpowie na ich potrzeby i dostarczy samych pozytywnych doświadczeń – mówi Wojciech Bolanowski, dyrektor Pionu Bankowości Elektronicznej.

Strona internetowa została zaprojektowana również z myślą o użytkownikach tabletów i telefonów z dotykowym ekranem. Jej budowa umożliwia dogodne korzystanie zarówno poprzez nawigację myszką, jak i ekran dotykowy. Jak dużą rolę odgrywają we współczesnym świecie te nośniki, pokazują dane Banku. W lipcu zanotowano 1 mln logowań do serwisu mobilnego iPKO, co zdecydowanie wyróżnia Bank na tle rynku. Rośnie też liczba użytkowników korzystających z nowych narzędzi autoryzacji. Codziennie około 10 tys. osób zamienia tradycyjne karty z kodami do potwierdzeń transakcji na jednorazowe kody SMS.

A to już wiesz?  PKO Bank Polski wspiera przedsiębiorczość

 

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za 1. półrocze 2012 roku wyniósł 1,95 mld zł. Bank jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznawaną przez międzynarodowy miesięcznik „The Banker”. Doceniono zarówno jego wyniki finansowe, jak i kompleksową modernizację. Instytut Rachunkowości i Podatków uhonorował Raport roczny PKO Banku Polskiego za 2010 rok Nagrodą Główną w konkursie „The Best Annual Report” w kategorii Banki i instytucje finansowe. Bank otrzymał także Nagrodę Główną w rankingu „50 największych banków w Polsce 2012” branżowego miesięcznika „Bank”. Doceniona została m.in. dynamika wzrostu sumy bilansowej Banku, a także całokształt jego rynkowej aktywności. Dodatkowo „Gazeta Bankowa” wyróżniła Bank za „Najwyższą efektywność” w swojej kategorii. PKO Bank Polski po raz kolejny zwyciężył w badaniu infolinii bankowych przeprowadzonym przez firmę ARC Rynek i Opinia.
PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu „The Banker” wycenili jej wartość na 1,5 mld dolarów, a w rankingu „Rzeczpospolitej” – „Polskie Marki 2011” jej wartość została określona na 3,75 mld złotych. Jest także najbardziej wartościowym krajowym bankiem, według rankingu „100 najcenniejszych firm Newsweeka”. Działalność filantropijna PKO Banku Polskiego została doceniona przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, która przyznała Bankowi oraz Inteligo Financial Services statuetkę Dobroczyńcy Roku 2010, oraz przez Forum Darczyńców w Polsce, które przyznało Bankowi Nagrodę Specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społecznie użytecznych. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców sektora bankowego w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global, jak i stowarzyszenia AIESEC przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju.

A to już wiesz?  Energetyczna strategia rządu budzi wątpliwości górników. Obawiają się też o plany tworzenia miejsc pracy po zamykaniu kopalni

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy