Data publikacji: 2021-03-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PunkPirates wraz z innym podmiotem powołują Games 4Experience S.A.
Kategoria: Giełda, BIZNES,
PunkPirates, notowany na głównym rynku GieÅ‚dy Papierów WartoÅ›ciowych w Warszawie developer gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistoÅ›ci (VR), wraz z 4Experience Sp. z o.o. powoÅ‚aÅ‚o spółkÄ™ stowarzyszonÄ… – Games 4Experience S.A.
Â
PunkPirates, notowany na głównym rynku GieÅ‚dy Papierów WartoÅ›ciowych w Warszawie developer gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistoÅ›ci (VR), wraz z 4Experience Sp. z o.o. powoÅ‚aÅ‚o spółkÄ™ stowarzyszonÄ… – Games 4Experience S.A. DziaÅ‚alność studia bÄ™dzie koncentrowaÅ‚a siÄ™ produkcji gier VR, realizowanych za poÅ›rednictwem wewnÄ™trznego zespoÅ‚u deweloperskiego. PunkPirates S.A. objęło 20 proc. akcji w kapitale zakÅ‚adowym spółki, natomiast 4Experience Sp. z o.o.  50 proc.
– Nasza dotychczasowa współpraca z 4Experience zaowocowaÅ‚a decyzjÄ… o rozszerzeniu dziaÅ‚alnoÅ›ci i utworzeniu spółki stowarzyszonej pod nazwÄ… Games 4Experience. UdziaÅ‚y PunkPirates w kapitale zakÅ‚adowym wynoszÄ… 20 proc. Chcemy dywersyfikować źródÅ‚a przychodów ze sprzedaży i zwiÄ™kszyć nasze zaangażowanie i skalÄ™ dziaÅ‚ania w zakresie nowych gier VR, które w przypadku Games 4Experience bÄ™dÄ… produkowane przez wewnÄ™trzny zespół deweloperski – mówi Leszek Krajewski, czÅ‚onek zarzÄ…du Games 4Experience.
Kapitał zakładowy spółki wynosi 100 tys. zł i z czego połowę udziałów objęło 4Experience Sp. z o.o,  20 proc. natomiast PunkPirates. Model biznesowy Games 4Experience S.A. zakłada produkcję kilku gier jednocześnie.
4Experience to działające od 2015 roku studio świadczące usługi dla klientów biznesowych w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Spółka zrealizowała ponad 150 projektów dla klientów takich jak Walmart, Ikea, Cisco, Strabag, Viessmann, Pfizer i wielu innych.
– CaÅ‚y czas Å›ledzimy trendy i zmiany w branży VR, dlatego tytuÅ‚y z portfolio nowo utworzonej spółki, bÄ™dÄ… dystrybuowane na wszystkich najważniejszych platformach wirtualnej rzeczywistoÅ›ci, co mamy nadziejÄ™, przeÅ‚oży siÄ™ na duże zainteresowanie i zadowalajÄ…ce wyniki sprzedaży ? podsumowuje Leszek Krajewski.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: