Finanse Wiadomości branżowe

Tylko tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie

Tylko tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie
To hasło nowej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego promującej atrakcyjną ofertę kont oszczędnościowych. Bank proponuje 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. Nowa oferta i wspierająca ją kampania

To hasło nowej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego promującej atrakcyjną ofertę kont oszczędnościowych. Bank proponuje 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów.

Nowa oferta i wspierająca ją kampania to kontynuacja naszych działań promujących oszczędzanie. Polskie społeczeństwo jest w dużej mierze zorientowane na konsumpcję a jednocześnie wykazuje się sporym sprytem zakupowym wynikającym z tego, że Polacy nie lubią przepłacać.  Zaoszczędzone w różnych okazjach zakupowych pieniądze cieszą, ale są oszczędnością pozorną. Prawdziwie zaoszczędzonymi pieniędzmi staną się dopiero wtedy, gdy trafią na konto oszczędnościowe. W pułapkę iluzji oszczędzania wpadają bohaterowie naszych spotów i stąd wypowiadana przez Marka Kondrata konkluzja „Tyle tylko mamy oszczędności, ile mamy na koncie” –powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W rolę bohaterów spotów reklamowych ING Banku Śląskiego wcieliła się między innymi znana i lubiana aktorka Agata Kulesza, odgrywając sceny dość powszechne w wielu domach.  Stają się one pretekstem do refleksji nad tkwiącym w każdym potencjałem do oszczędzania.

Oferta specjalna kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim obejmuje:

1)     „Bonus na start” dla nowych klientów, którzy jeszcze nie mają konta oszczędnościowego w ING:

  • bonus dla rachunków OKO otwartych od 24 września 2012;
  • oprocentowanie podwyższone o 2% w skali roku wobec standardowego, czyli 3,50% + 2% = 5,50% dla kwot do 100 tys zł i 3,75% + 2% = 5,75% dla kwot powyżej 100 tys zł;
  • podwyższone oprocentowanie obowiązuje przez 4 miesiące od daty otwarcia OKO.

2)     „OKO Bonus” dla dotychczasowych klientów, którzy posiadają konto oszczędnościowe w ING:

  • oferta nowego konta oszczędnościowego, które można otwierać od 24 września 2012 do 31 grudnia 2012;
  • oprocentowanie 5,5% w skali roku dla nowych środków, od pierwszej złotówki aż do kwoty 500 tys zł;
  • oprocentowanie nowych środków wpłaconych na OKO Bonus obowiązuje do 23 stycznia 2013.
A to już wiesz?  Zmiana oprocentowania Otwartego Konta Oszczędnościowego Premium

Tytuł kampanii: „Tylko tyle mamy oszczędności ile mamy na koncie”.

Czas trwania kampanii: od 30.09.2012 do 18.11.2012.

Narzędzia:

  • TV: spot w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
  • internet: serwis internetowy oraz bannery na największych polskich portalach;
  • prasa: tygodniki opinii i miesięczniki;
  • kina;
  • wizualizacja oddziałów: wyklejki witryn, plakaty, ulotki.

Kreacja: Brain

Zakup mediów: PanMedia Western

Cele komunikacyjne:

  • zbudowanie świadomości atrakcyjnej oferty zarówno dla nowych jak i obecnych klientów Banku;
  • dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczędnościowego.

Nowy spot dostępny w serwisach Facebook i You Tube: http://www.youtube.com/watch?v=xVvRT_BTsC4

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy