Data publikacji: 2016-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Akcja ?Aktywni zyskują? ? klienci Toyota Bank zarabiają potrójnieKategoria: BIZNES, FinanseWystartowała akcja ?Aktywni zyskują?, która jest zwieńczeniem kampa
Data publikacji: 2020-09-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Renta dożywotnia. 5 podpowiedzi jak uniknąć pułapekKategoria: BIZNES, FinanseNa co zwrócić uwagę podpisując umowę renty dożywotniej? Jak uniknąć pułapek
Data publikacji: 2017-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FinAi partnerem PyData Warsaw 2017Kategoria: BIZNES, FinanseFinAi? – polski fintech pracujący nad innowacyjną platformą kredytową – został partnerem
Data publikacji: 2014-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pragma Faktoring S.A. w I kwartale 2014 zwiększyła kontraktację do 103,8 mln złKategoria: BIZNES, FinanseKomunikat prasowy dotyczący sprzedaży usług i wielko�
Data publikacji: 2019-04-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W jakim wieku otrzymamy najkorzystniejsze oferty kredytowe?Kategoria: BIZNES, FinanseZ perspektywy banku to 30-latkowie są więc najbardziej wiarygodnymi klientami
Data publikacji: 2015-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Faktoring w teorii i praktyceKategoria: BIZNES, FinanseJeżeli potrzebujemy środków na zachowanie płynności finansowej firmy lub nowe inwestycje możemy skorzyst
Data publikacji: 2017-06-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Liczy się tylko FedKategoria: BIZNES, FinanseTydzień ma jednego bohatera, choć trzeba przyznać, że gra toczy się na kilku frontach.Tydzień ma jednego bohate
Kredyt do miliona złotych z decyzją kredytową nawet w ciągu 24 godzin to nowa oferta Banku dla klientów segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Promuje ją Szymon Majewski w najnowszej odsłonie kampanii reklamowej Banku.
Z początkiem przyszłego roku stanowisko Dyrektora Zarządzającego Domem Maklerskim PKO Banku Polskiego obejmie Grzegorz Zawada. Jego głównymi zadaniami będzie wzmocnienie części instytucjonalnej, dalsza rozbudowa zespołu
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38%