W najnowszej kampanii ING Bank Śląski promuje atrakcyjne cenowo i łatwo dostępne pożyczki gotówkowe. Wykorzystując format parodii audio-tele, Bank przekonuje, że łatwiej pożyczyć pieniądze niż je wygrać. Już od 18
ING Bank Śląski kolejny raz uczestniczy w programie „Dzień przedsiębiorczości” organizowanym przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości. Już 22 marca br., uczniowie szkół ponadgimnazjalnych, będą mo
Data publikacji: 2017-07-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najczęściej popełniane błędy w procesie pozyskiwania inwestoraKategoria: BIZNES, FinanseFundusze venture capital zapoznają się z setkami projektów rocznie, j
PKO Bank Polski wyemitował kolejną transzę obligacji dyskontowych na kwotę 1,5 mld złotych, w ramach otwartego w czerwcu ubiegłego roku programu emisji obligacji własnych na rynku krajowym. Aktualnie łączna wartość ni
W Konkursie Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow doceniona została kampania relaunchowa marki Banku. Jury uhonorowało także koncepcję wprowadzenia na rynek PKO Konta za Zero. Jurorzy oceniali sposób opracowania strategii kampa
Data publikacji: 2017-02-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sales Group oddaje w ręce pośredników finansowych nowy program ? Sales+Kategoria: BIZNES, FinanseOperator bankowy Sales Group, wspólnie z innymi firmami działaj
Data publikacji: 2017-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rusza akcja edukacyjna easyMarkets i Rynków Na ŻywoKategoria: BIZNES, Finanse13 marca wystartowała wspólna akcja edukacyjna easyMarkets oraz Rynków Na Żywo. Pr
Uprzejmie informujemy, że ING Bank Śląski planuje przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych. W związku z tym, w nocy 27/28 kwietnia w godzinach 00:00 do 05:30:…
Data publikacji: 2016-04-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klient z zagranicy płaci lepiej niż krajowyKategoria: BIZNES, FinansePolscy eksporterzy bardzo rzadko narzekają na problemy z wyegzekwowaniem należności od zagr