Warszawa, 14 grudnia 2017 r.Porównanie Europy, Azji i Ameryki PółnocnejZ problemem niezapłaconej faktury przynajmniej raz w miesiącu styka się ponad połowa firm badanych w 14. fali badania Bibby MSP Index. Blisko dla co czwart
Data publikacji: 2016-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Aplikacja dostępna nie tylko od świętaKategoria: BIZNES, FinanseAplikacja, która daje ci wolność dzwonienia kiedy chcesz i gdzie chcesz. Aplikacja dostępn
Data publikacji: 2020-11-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak zarządzać domowym budżetem w pandemii?Kategoria: BIZNES, FinanseJak zarządzać domowym budżetem w pandemii?Czy w pandemii, gdy wielu Polaków ma problemy
Od 15 marca br. ING Bank Śląski udziela kredytów w ramach rządowego programu gwarancji kredytowych, udzielanych przez Bank Gospodarstwa Krajowego. Oferta skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw.…
Data publikacji: 2019-03-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: STO, CZYLI PRZEŁOMOWA TECHNOLOGIA, KTÓRA ZMIENI ŚWIATOWY BIZNESKategoria: BIZNES, FinanseBranża finansowa jako pierwsza rozpoznała ogromny potencjał technologi
Data publikacji: 2020-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Smartney wchodzi w finansowanie w e-commerceKategoria: BIZNES, FinanseSmartney oraz operator płatności Blue Media rozpoczęły współpracę. Jej efektem jest nowy
Jutro akcje ING Banku Śląskiego po raz pierwszy będą notowane po podziale ich wartości nominalnej w stosunku 1:10.Bank przeprowadził split w celu zwiększenia dostępności akcji dla akcjonariuszy, jak również ich płynn
Warszawa, 25.09.2018 r.Problem z opóźnieniami zapłaty za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyczy 63,7% firm biorących udział w 15 fali. badania Bibby MSP Index, realizowanego na ogólnopolskiej próbie małych i średnich p
Data publikacji: 2019-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: eService i Mastercard wyróżnione eDukatamiKategoria: BIZNES, FinanseeService oraz Mastercard otrzymały eDukaty VII Cashless Congress w kategorii ?Nowy produkt zmi
O polisach turystycznych myślimy w ostatniej chwili – wynika z analizy ubezpieczeń dokonanej przez Mondial Assistance. Coraz częściej wybieramy szerszą ochronę, ale nie dbamy o bezpieczeństwo podczas krajowych wyjazdów. K