PKO Bank Polski zaciąga na rynku międzynarodowym kredyt konsorcjalny we frankach szwajcarskich od konsorcjum banków. Kwota kredytu, która wyniosła 410 mln CHF oraz warunki, na których jest on zaciągany, potwier
Kilkanaście milionów klientów banków będzie mogło płacić telefonem w ramach jednolitego standardu. Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, BRE Bank, ING Bank Śląski i PKO
Kapituła rankingu organizowanego przez Cashless.pl ? jeden z największych portali branży fintech ? zdecydowała, że Joanna Seklecka, Prezes eService, jest najbardziej wpływową kobietą polskiej branży płatniczej 2020 r.
Logotyp PKO Banku Polskiego został wyróżniony w konkursie na najciekawsze logo banku, przeprowadzonym przez internetowy Banking Magazine.Kapituła konkursu, w skład której wchodzili m.in. uznani dziennikarze, docenił
Lew bułgarski, kuna chorwacka i lej rumuński ? to nowe waluty bałkańskie w kantorze internetowym Rkantor.com. Od dziś klienci mogą wymieniać 51 par w relacji do BGN, HRK i RON oraz zlecać tanie przelewy w tych walutach.
Bartosz Tomczyk, przewodniczący rady nadzorczej w firmie pożyczkowej Provema, zastanawia się czy fintech?i są w stanie minimalizować koszty i zwiększać efektywność przeciwdziałania negatywnym skutkom gospodarczym wystąpienia
O tym, dlaczego startupy z sektora fintech mają coraz większe powodzenie u inwestorów pisze Bartosz Tomczyk ? przewodniczący rady nadzorczej w Provema sp. z o.o.
Kredyt SMARTPLAN oferowany przez Toyota Bank, zdobył pierwsze miejsce w rankingu najlepszych kredytów samochodowych według porównywarki finansowej Comperia.pl. Głównym parametrem wyróżniającym tę ofertę na tle konkurencji, j
307 szkół z całej Polski. Tyle placówek zostało wyróżnionych w tegorocznej edycji organizowanego od ponad 40 lat konkursu Szkolnych Kas Oszczędności. Na nagrody PKO Bank Polski przeznaczył ponad pół miliona złotych.W edyc
Haiz Go S.A. otworzył w ramach aplikacji bankowej HAIZ mobilną platformę m-commerce. Umożliwia ona partnerom sprzedaż produktów w formie m.in. doładowań i kart podarunkowych oraz wykorzystanie kanału mobilnego do rozwijania dz