Finanse Wiadomości branżowe

Jesienna ofensywa reklamowa PKO Banku Polskiego – Szkolne Kasy Oszczędności

Uczniowie wrócili już z wakacji, a wraz z nimi Szymon Majewski. 17 września ruszyła pierwsza w historii kampania reklamowa Szkolnych Kas Oszczędności. Z nowym internetowym SKO nauka oszczędzania to prawdziwa frajda. To główne przesłanie

Uczniowie wrócili już z wakacji, a wraz z nimi Szymon Majewski. 17 września ruszyła pierwsza w historii kampania reklamowa Szkolnych Kas Oszczędności.

Z nowym internetowym SKO nauka oszczędzania to prawdziwa frajda. To główne przesłanie startującej kampanii reklamowej Szkolnych Kas Oszczędności. Do oszczędzania, najmłodszych będzie zachęcał Szymon Majewski, który wcieli się w rolę nauczyciela przeprowadzającego lekcje na ten temat.

Kampania promująca nowe SKO potrwa do końca października. Będzie prowadzona pod hasłem “Poznaj moc oszczędzania w SKO”. Chcemy zachęcić rodziców i grono pedagogiczne do przystąpienia do programu edukacyjnego SKO. Jako wiodące medium wykorzystamy telewizję. Efekt wizerunkowy wzmocni kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej. SKO jest unikatową propozycją na rynku bankowym. Wierzymy, że wsparcie edukacji finansowej od najmłodszych lat przez szkoły i rodziców będzie procentować w niedalekiej przyszłości mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Departamentu Marketingu PKO Banku Polskiego.

Szkolne Kasy Oszczędności to największy i najstarszy w Polsce program edukacji finansowej. Od pokoleń zachęca najmłodszych do oszczędzania i zdobywania wiedzy z zakresu finansów. Dzięki zmianom w formule program, stał się bardziej atrakcyjny dla najmłodszych. PKO Bank Polski stworzył pierwszy w Polsce serwis bankowości internetowej dla dzieci – www.sko.pkobp.pl. Internetowy serwis SKO jest zrozumiały, bezpieczny i atrakcyjny graficznie dla dzieci. Umożliwia zakładanie wirtualnych skarbonek oraz zdobywanie specjalnych odznak, co jest świetną mobilizacją do oszczędzania. Dzięki temu dzieci uczą się zarządzać swoim “mini – budżetem” i odkładać nawet małe kwoty pieniędzy.

Szkolne Kasy Oszczędności to także atrakcyjne oprocentowanie. SKO Konto dla Ucznia gwarantuje 5 proc. w skali roku dla kwot do 2500 zł i tygodniową kapitalizację odsetek

-Początek roku szkolnego to najlepszy moment do zachęcenia uczniów do oszczędzania. Po udanym procesie rewitalizacji SKO, chcemy dotrzeć do najmłodszych, ich rodziców i nauczycieli, by wyrobić u uczniów w wieku od 6 do 13 lat nawyk świadomego oszczędzania nawet małych kwot. Rozsądne zarządzanie mini budżetem i zdobycie praktycznych umiejętności związanych z korzystaniem z konta bankowego staną się ważnymi elementami edukacji finansowej – dodaje Małgorzata Kocoń, Dyrektor Biura Młodego Klienta w PKO Banku Polskim.

A to już wiesz?  10 października rusza proces udostępniania akcji pracowniczych JSW

PKO Bank Polski rozpoczynając jesienną kampanię reklamową chce zwrócić uwagę na atrakcyjny pakiet kont dla wszystkich klientów na różnych etapach życia. Kolejne odsłony kampanii będą koncentrowały  się na podkreśleniu internetowości PKO Banku Polskiego i zostaną poprowadzone pod wspólnym hasłem “Dołącz do 5 milionów użytkowników kont internetowych w PKO Banku Polskim”. Szymon Majewski wystąpi w roli przewodnika przedstawiającego poszczególne konta.

Więcej informacji i szczegółów na temat Szkolnych Kas Oszczędności dostępnych jest na stronie www.pkobp.pl 

***

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za 1. półrocze 2012 roku wyniósł 1,95 mld zł. Bank jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Został uhonorowany nagrodą “Bank of the Year in Poland” przyznawaną przez międzynarodowy miesięcznik “The Banker”. Doceniono zarówno jego wyniki finansowe, jak i kompleksową modernizację. Instytut Rachunkowości i Podatków uhonorował Raport roczny PKO Banku Polskiego za 2010 rok Nagrodą Główną w konkursie “The Best Annual Report” w kategorii Banki i instytucje finansowe. Bank otrzymał także Nagrodę Główną w rankingu “50 największych banków w Polsce 2012” branżowego miesięcznika “Bank”. Doceniona została m.in. dynamika wzrostu sumy bilansowej Banku, a także całokształt jego rynkowej aktywności. Dodatkowo “Gazeta Bankowa” wyróżniła Bank za “Najwyższą efektywność” w swojej kategorii. PKO Bank Polski po raz kolejny zwyciężył w badaniu infolinii bankowych przeprowadzonym przez firmę ARC Rynek i Opinia.
PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu “The Banker” wycenili jej wartość na 1,5 mld dolarów, a w rankingu “Rzeczpospolitej” – “Polskie Marki 2011” jej wartość została określona na 3,75 mld złotych. Jest także najbardziej wartościowym krajowym bankiem, według rankingu “100 najcenniejszych firm Newsweeka”. Działalność filantropijna PKO Banku Polskiego została doceniona przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, która przyznała Bankowi oraz Inteligo Financial Services statuetkę Dobroczyńcy Roku 2010, oraz przez Forum Darczyńców w Polsce, które przyznało Bankowi Nagrodę Specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społecznie użytecznych. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców sektora bankowego w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global, jak i stowarzyszenia AIESEC przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju.

A to już wiesz?  Nowości w płatnościach mobilnych mPay

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy