Wiadomości branżowe

Zmodernizowane placówki ING w internecie

ING Bank Śląski udostępnił stronę internetową, na której prezentuje informacje na temat zmiany wystroju swoich placówek. Dzięki niej klienci mogą dowiedzieć się, jak będą wyglądać nowe oddziały, a także uzyskać

ING Bank Śląski udostępnił stronę internetową, na której prezentuje informacje na temat zmiany wystroju swoich placówek. Dzięki niej klienci mogą dowiedzieć się, jak będą wyglądać nowe oddziały, a także uzyskać informacje o terminach zamknięć placówek na czas remontu.

Na stronie www.nowyoddzial.ingbank.pl można m.in. odbyć wirtualny spacer po nowej placówce i uzyskać informacje, które oddziały będą w najbliższym czasie modernizowane. Z zamieszczonego na stronie kalendarza klienci dowiedzą się również o terminach zamknięć placówek na czas remontu. Z kolei wyszukiwarka pozwoli zlokalizować na mapie najbliższy oddział w nowej aranżacji. Strona została przygotowana przez agencję MOSQI.TO.

Do tej pory ING Bank Śląski oddał do użytku 26 zmodernizowanych placówek, pierwszy taki oddział został otwarty w grudniu ub.r. W październiku klienci będą mogli korzystać z kolejnych czterech, w Warszawie i Chorzowie. Rewitalizacja oddziałów to odpowiedź na potrzeby klientów – mówi Krystian Setera, Dyrektor Departamentu Wsparcia Sieci Detalicznej w ING Banku Śląskim – Oczekiwania są coraz większe. Klienci chcą być obsługiwani w komfortowych warunkach przez profesjonalnych doradców. Dlatego z jednej strony wymagane jest ciągłe doskonalenie się pracowników, z drugiej zmiana wyglądu oddziałów, a wraz z nią lepsza funkcjonalność i dostęp do nowoczesnych rozwiązań – wyjaśnia Setera.

Przyjazny wystrój, swobodna przestrzeń ułatwiająca komunikację z klientami, multimedialne nośniki informacji, nowatorskie i funkcjonalne rozwiązania – to główne cechy wyróżniające nowe placówki. W zmodernizowanych oddziałach znajdują się wydzielone miejsca do indywidualnych spotkań, gwarantujące przede wszystkim dyskrecję i komfort. Stanowiska doradców są wyposażone w dodatkowy monitor przeznaczony dla klienta. Klienci mogą również korzystać z dostępnych 24 godziny na dobę urządzeń dualnych, czyli wpłatomatu i bankomatu w jednej maszynie. W oddziałach znajdują się także stanowiska internetowe, gdzie można szybko samodzielnie wykonać najprostsze operacje.


A to już wiesz?  200 tysięcy pobrań ING BankMobile

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy