Finanse Wiadomości branżowe

Kolejna odsłona serialu WIFI Express ING Banku Śląskiego – premiera Finansometru

Kolejna odsłona serialu WIFI Express ING Banku Śląskiego – premiera Finansometru
Na początku lipca br. na ekrany wejdzie kolejny odcinek serialu WiFi Express. Tym razem korzyści konta Direct prezentowane będą przez pryzmat narzędzia do porządkowania wydatków -  Finansometru.W nowym odcinku WiFi Express mała

Na początku lipca br. na ekrany wejdzie kolejny odcinek serialu WiFi Express. Tym razem korzyści konta Direct prezentowane będą przez pryzmat narzędzia do porządkowania wydatków –  Finansometru.

W nowym odcinku WiFi Express mała pasażerka pociągu z typową dla dziecka szczerością komentuje wydatki serialowej Anki. Scenka w humorystyczny sposób prezentuje Finansometr – nową funkcjonalność w systemie bankowości internetowej ING BankOnLine, która automatycznie kategoryzuje przychody i wydatki w ramach konta internetowego. Porządkowaniu podlegają wszystkie transakcje dokonywane kartami płatniczymi, na rachunkach osobistych i oszczędnościowych. Transakcje są automatycznie grupowane i prezentowane w formie graficznej. Szczegóły dotyczące Finansometru można znaleźć na www.ingbank.pl/finansometr.

Przypomnijmy, że kampania ING „WIFI Express” rozpoczęła się w grudniu 2011. W reklamie nawiązującej do formuły serialu prezentowane są korzyści Konta Direct i internetu, a każdy odcinek to kolejny dowód na to, że w ING „Internetowi mają lepiej”. Wszystkie informacje o serialu, jego bohaterach, a także ofercie Konta Direct można znaleźć na stronie www.wifi-express.pl.

Tytuł kampanii: WiFi Express

Czas trwania obecnego etapu kampanii: od 1 lipca 2012 r.

Narzędzia:

  • TV: 30‘’ spot w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
  • Internet: dedykowany serwis internetowy oraz bannery na największych polskich portalach.

Kreacja: Brain

Zakup mediów: PanMedia Western

Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku nowoczesnego i internetowego banku oraz prezentacja korzyści konta internetowego.

A to już wiesz?  Od 2025 roku największe firmy będą musiały raportować swój wpływ na środowisko czy lokalne społeczności. Wiele z nich ma problemy z przygotowaniem się do tego obowiązku

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy