W najnowszym odcinku serialu WIFI Express, promującego Konto Direct w ING Banku Śląskim, do dopingu biało-czerwonych zagrzewa Edyta Górniak. Reklamie towarzyszy aplikacja na smartfony i tablety, pozwalająca kibicom śpiewać przyśpiewki piłkarskie razem z polską wokalistką. Spot telewizyjny promuje specjalną ofertę programu bankujesz-kupujesz.
Nasza kampania zbiega siÄ™ w czasie ze Å›wiÄ™tem piÅ‚ki nożnej, dlatego nie sposób uniknąć tematu, którym żyjÄ… teraz wszyscy Polacy. Nowy odcinek serialu WIFI Express nawiÄ…zuje do gorÄ…czki towarzyszÄ…cej temu wydarzeniu i równoczeÅ›nie promuje specjalnÄ… ofertÄ™ programu bankujesz-kupujesz, gdzie nasi klienci mogÄ… kupić w atrakcyjnych cenach nowoczesne tablety. WÅ‚aÅ›nie dla użytkowników urzÄ…dzeÅ„ mobilnych przygotowaliÅ›my innowacyjnÄ… aplikacjÄ™ „Usta Kibica”, która pozwala kibicować naszej kadrze i innym drużynom – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku ÅšlÄ…skiego.
Aplikacja „Usta Kibica” zawiera dziewięć filmów, na których Edyta Górniak Å›piewa przyÅ›piewki piÅ‚karskie wybranych drużyn narodowych (Polska, Holandia, Czechy, Anglia, Niemcy, Brazylia). Kibice przykÅ‚adajÄ…c telefon z zainstalowanÄ… aplikacjÄ… do twarzy, mogÄ… Å›piewajÄ…co kibicować najlepszym drużynom gÅ‚osem polskiej wokalistki. Obecnie aplikacja jest dostÄ™pna na telefony z systemem Android. Filmy z przyÅ›piewkami sÄ… również dostÄ™pne na stronie www.wifi-express.pl po zeskanowaniu QR Code.
Nowy odcinek serialu WIFI Express, emitowany w telewizji od 3 czerwca br., promuje korzyÅ›ci programu bankujesz-kupujesz, w którym klienci ING Banku ÅšlÄ…skiego mogÄ… teraz kupić w atrakcyjnych cenach m.in. nowoczesne tablety. Podsumowaniem odcinka jest hasÅ‚o kampanii „Internetowi majÄ… lepiej”. Wszystkie informacje o serialu, jego bohaterach, a także o ofercie Konta Direct można znaleźć na stronie www.wifi-express.pl.
Nowy odcinek serialu WIFI Express można obejrzeć na kanale YouTube ING Banku ÅšlÄ…skiego. Aplikacja „Usta Kibica” jest dostÄ™pna w sklepie Google Play.
TytuÅ‚ kampanii: „WiFi Express”
Premiera spotu „Usta Kibica” w telewizji: 3 czerwca 2012 r.
Narzędzia:
- TV: 30‘’ spot w stacjach ogólnopolskich i niszowych
- Internet: dedykowany serwis internetowy oraz bannery na największych polskich portalach
Kreacja: Brain
Zakup mediów: PanMedia Western
Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku nowoczesnego i internetowego banku oraz prezentacja korzyści konta internetowego.